Friday, July 24, 2009

Gårdagen & Nip / Tuck...

Jag gjorde ett oerhört stort misstag igår, nämligen att gå till jobbet. Var ganska krasslig och det blev knappast bättre av att jag jobbade. Var ganska förkyld, hade feber från och till och allmänt bara dassig. Vädret gjorde det inte heller mycket bättre då det regnade ganska mycket och allt blev bara kaotiskt då sändarna till utfartsbommen pajade i regnet, allt bara raserade...

Men det var lugnt, det gick an tills det kom en lastbil med golvspånskivor och den naturliga truckföraren blev jag mest för att jag var där när han kom samt att de andra inte är så jätte förtjusta i att köra truck. Detta var mitt andra misstag, sätta mig i en truck när jag är så pass dålig som jag var. Det slutade med att jag lyckades få en pall att välta och rinna ut på gatan i regnet, jätte lyckat. Missuppfattade chauffören, trodde jag skulle fortsätta svänga när han menade att jag skulle sänka vilket resulterade i att skiten välte.

Dagen slutade med att jag tillslut insåg att jag behövde gå hem och åkte strax efter 6.

Har börjat titta på Nip / Tuck, en ganska speciell serie men får berätta om den mer senare.

Skall dra mig till jobbet alldeles strax, jobba till sex ikväll. Skall försöka ta det lugnt, lite otur att bli sjuk nu när typ alla är sjuka men så är det. Fick åtminstone någon att ta min söndag så får jag bara ta det väldigt lugnt idag och imorgon ifall Magnus inte fixar någon som hoppar in åt mig. Sånt som händer, vad skall man göra ? Bara att ta det som det kommer antar jag.

No comments: