Tuesday, July 21, 2009

Den Förglömda Listan...

Den förglömda listan återupptas...

Tar bara och gör en kort en så får jag lägga in den gammla sen.

* Ta mig till Valhalla och få tillbaka 100 kr för armbandet (brådis)

* Se till att jag har någonstans att bo nästa helg då jag skall upp till Stockholm (bra att vara ute i god tid, inte för att jag är det nu)
* Se till att någon tar min tid den 7-9:e aug så jag kan åka till Norge (nästan fixat, behöver bara konfirmera)

* Skriva av mig
* Börja fixa på mitt testamente / sista önskningar bara utifall någon skulle bomba mig
George : What do you think it's a bomb ?
Jerry : It's not totally impossible .
George : Oh the ego on you .
Jerry : Why can't I be bombable ?
George : Who's going to bomb you . An airline for all the stupid little peanut jokes .
Jerry : I suppose you think your bombable .

* Hänga upp tvätt
* Lägga in tvätt i skåpet
* Sätta på en tvättmaskin
* Städa i vardagsrummet (organisera)
* Städa i köket
* Måla en sista gång i vardagsrummet (även socklar)
* Börja spackla i sovrummet
* Fixa så att jag lägger undan minst 1000 kr i månaden (om inte mer)
* Sätta upp mina tavlor
* Styra upp en karta så jag kan komma ut och springa

No comments: