Saturday, September 15, 2012

Kvitton...

Har suttit och styrt upp mina kvitton idag, har haft en jävla massa liggandes som vänta på att bli bokförda och nu är dem det. Gjorde till och med så att jag har markerat upp alla köp i olika slags färger för att jag skall kunna ha någon slags koll på vad jag har lagt på vad. Gjorde först så att jag har lagt dem i datumsordning så kanske jag kan se något "slags mönster" på mina utlägg och sedan har jag grupperat dem så jag kan se hur mycket jag lägger på varje grupp osv. Är stolt över mig själv att jag faktiskt organiserat det så bra som jag ändå gjort.

Inte bara sparat alla kvitton och "räknat ihop dem" utan verkligen gjort något lätt förståeligt och övergripande.


Gotta Sig
ICA Maxi Partille
25/8
"Mat"
Öl / Krog
Pressbyrån
26/8
Ramlösa
Unna Sig
Pressbyrån
27/8
Ramlösa
Volvo Falun
24/8
Småsaker
Mat
Hemköp Stigbergstorget
6/9
Ramlösa / Cola
Lunch
Hemma Kväll
11/9
Lösgodis
Jobblunch
Shell Partille
11/9
Cola
Fika
Statiol Borås
11/9
Cola & Cholad
ICA Maxi Partille
11/9
Chips / Choklad / Dricka
Kollektivtrafik
Hemköp Selma Lagerlöfs
14/9
Mat / Gotta
Taxi

Kroppsprodukter
Gretas
25/8
Öl
Kläder
Kontantuttag Vasastan
26/8
Öl
Lägenhetssaker
Restaurang Vasastan
26/8
Öl / Mat


No comments: