Saturday, September 15, 2012

Betting Master...

Jag gick in på Bwin.com för Victor hade tipsat mig om att jag kunde få tillgång till detta:

Det går inte att få mer sport!
Börja spela hos bwin och få ett Csports Large-abonnemang (värde SEK 1347) i tre månader. I abonnemanget ingår livestreaming i din dator av alla Canal+ Sport-kanaler (Allsvenskan, La Liga, Serie A, Elitserien, NBA, ATP Tennis, filmer och mycket mer) och TV4 Sport. Dessutom får du upp till SEK 500 i välkomstbonus. 
Så jag gjorde som det stod och satte bettade 200 kr på ett kombispel som ni kan se nedan:

Växjö Lakers HC - Frölunda HC (2.30)
Luleå HF - Skellefteå AIK (2.75)
MODO Hockey - Timrå IK (3.30)


De lag som är i fetstil skulle alla vinna för att jag skulle få min vinst på lite över 4000 kr, det visade sig dock att jag lyckats tabba mig. Jag satsade precis helt fel, eller ah Timrå lyckades vinna på övertid men det hjälpte mig inte så jävla mycket när alla lag behövde vinna för att jag skulle få ut något. Får se, jag hade missuppfattat det hela lite från början och hade 142,50 till att satsa så jag hoppas på att Elfsborg och AIK vinner sina matcher imorgon så kommer jag ändå gå plus.

No comments: