Tuesday, November 2, 2010

Straight Outta Of Spotify...

Helt utan förväntningar så drog jag igång Spotify på mobilen, hade väntat mig det vanliga jag fått tillbaka de senaste veckorna, dödstystnad... men så efter en liten stund kunde man höra ljuva toner om folk som kommer direkt från Compton så jag blev ganska glad, testade även här hemma och det verkade funka... även inne på ICA så gick det. Skall se hur den uppskattar den jobbiga reseturen till jobbet, den har bråkat ganska mycket där men hoppas verkligen för det är ganska bekvämt när man inte har tillräckligt med utrymme för att få plats all musik man verkligen vill ha samt att när ens mp3spelare buggar. Även skönt att ha musik och mobil i samma lurar, enklare att höra ifall någon ringer, nu måste de bara fixa ett headset inbyggt i mina Kosslurar, finns redan till Gayphone. Jag borde fan lägga mig, min buss går 05.49.

No comments: