Sunday, November 21, 2010

Bo I Ett Renoveringshelvete...

Jag bor i ett renoveringshelvete...

Asså jag har bott i löpande renoveringar i drygt 2 års tid, från och till och vad skall man säga ? Jag mår fan skit av det. Dels för att det blir allmänt stökigt när jag bara bor och bara det får mig att må dåligt, se disk när man inte orkar diska, se mat som behöver ätas upp när man inte orkar laga något, sen har man massa skit från byggen, renoveringar osv. liggandes över allt för man inte orkar städa efter sig eller för att man skall fixa snart igen. Allt bara byggs på och byggs på, på den ständiga vardagsångest och det är fan riktigt kämpigt. Skall bli skönt att flytta och få ett eget och allt det där för det har varit en jävla press, ångest och kaos ända sedan den dagen jag var och tittade på lägenheten i augusti typ.

Jag förstår fan inte hur jag håller mig flytande.

Jag är ledsen för alla som känner sig negligerade och bortglömda, det har varit mycket det senaste (som vanligt) och hoppas ni har tålamod och ork att hänga kvar ett tag till, fortsätt hör av er och tjata på mig så kanske jag har tid och ork att ses. Denna vecka som kommer nu så kommer jag fan bajsupptagen om det inte så är att ni känner för att komma till Partille eller kanske Angered och hjälpa mig med lägenheterna.

Simmade i torsdags... tror jag till och med hann med 1000 m på halvtimmen jag simmade.
70,7 kg

1000 m / 30 min
25/29
52/56

No comments: