Tuesday, November 2, 2010

Slappande På Morgonkvisten...

När jag var yngre, typ 10 år kanske så kunde jag utan problem gå upp vid 6-tiden när jag skulle börja 8:20 och det kanske tog max 10 minuter att ta mig till skolan, allt bara för att kunna sitta och slappa framför tvn och titta på barnprogram och dylikt. På senare år så har jag lugnat ner mig med det men har alltid tyckt om att ha god tid på mig innan jag skall röra på mig och det är fortfarande så att jag ibland går upp ett par timmar innan jag kanske behöver, allt bara för att kunna slappa framför tvn, istället för att sova. Jag som typ älskar att sova, har jag tråkigt så händer det att man går och lägger sig. Jag har aldrig riktigt förstått de som går upp precis så att de hinner dra på sig kläder och gå till bussen / vagnen eller vad det är som tar dem dit de behöver. Vad hände med dagens viktigaste mål ? Det är sällan jag inte äter frukost, försöker alltid få i mig något även om man bara mår illa och vill mest spy. Tycker inte om att gå hungrig och äta är något också man kan göra för att få tiden att gå lite.

1 comment:

Dom kallar mig Yngve said...

Agreed!
Morgonstunden med frukost och att få sitta och slappa ett tag innan man ger sig av är guld värd. Nästa helig.