Friday, November 19, 2010

692 Avsnitt På 1132 Dagar...

Nu har jag verkligen plöjt igenom hela den helt fantastiska serien Kvinnofängelset från start till slut. Alla 692 avsnitt har jag avverkat på ynka 1132 dagar, det vill säga 0,611 avsnitt / dag. Allt tog mig 3 år, 1 månad och 4 dagar att gå igenom. Har visserligen två kommentatorspår, ett mindre häfte och lite bilder att titta igenom men det är ju bara extra material. Totalt är det 174 dvdskivor utspridda på 40 volymer och det är en sådan sjuk jävla box. Det är i runda slingor 500 timmar om inte mer av material totalt på alla skivor, skulle du titta non stop 24 timmar om dygnet skulle det ta dig i princip 3 veckor att se klart allt. Det är så jävla sinnessjukt...

Jag är duktig jävla sugen på att börja se om allt från början igen.

Vad Lars Skall Göra Innan Han Blir Stor:

[∞] Fortsätta Missbruka Absint (For Ever And Ever)

[ø] Skaffa Sig Ett Liv
[\] Lägga Ner Mat-Tina (The Bitch Must Die!)
[x] Avskaffa Gris-Göran

[$] Bli Snuskigt Rik
[¦] Bli Diktator
[¤] Skapa En Egen Ism
[•] Ge Nobelpriset Till Uppfinnaren Av Bubbelplasten

[/] Få Köttepizzen Till Att Bli En Erkänd Pizza

[?] Tatuera Mig Igen - 4 And Counting..
[...] Pierca Mig Igen - 11 And Counting...
[-] Köpa Ännu Mer DVD-Filmer
[x] Titta Igenom Hela KF
[x] Skaffa Sig En Lägenhet
[x] Skapa Köttepizzen
[x] Börja Missbruka Absint

1 comment: