Monday, November 1, 2010

Bajsångestdag...

Fan varit en riktig bajsdag idag. Inget har gått som det skulle gå, det bara blev massa strul på jobbet och sen har man gått och varit nojig över banklånet och att det bara helt plötsligt inte skall finnas några pengar när jag behöver, det går säkert vägen men ändå... jag är verkligen i behov av att träffa en kurator eller så, det är ju inte direkt så jävla gött att gå och må fysiskt illa på jobbet bara för att man har ångest och sitter inne på känslor. Som vanligt trampar jag på, vad skall man göra ? Jag kan ju gärna inte sluta, försöka sjukskriva mig eller något, då hade jag nog verkligen gått in i väggen. Får väl försöka glädja mig själv med att jag gjort så gott jag kunnat och verkligen försökt göra något för en god sak sen kan jag inte råför att Byggmax inte kan se det men men det är väl deras problem...

1 comment:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

Det är tråkigt att läsa att du mår så dåligt. Försök få tag i en kurator snarast, för jag tror du behöver det. Jag säger det som vän, men det förstår du nog :)

Jag och Domme bryr oss väldigt mycket om dig LAG <3