Sunday, November 14, 2010

Lägenheten, Ljud & Cykeltur...

5 minuter, endast 5 minuter tar det för mig att cykla från min nya lya till ICA i Allum. Det tog ca 10 min hem med last. Gött e det... ju mer jag vistas i lägenheten ju mer märker jag vilken jävla trött människa som haft lägenheten innan. Jävla hantverkare...

De är de värsta jävla hemmafixarna !

De fuskar med Allt som går att "fula undan".

Har flyttat in i det lilla sovrummet, det låter mycket i det stora, i och för sig låter det en hel del här också. Nya lägenhetsljud att vänja sig vid, gött att när man skulle skriva lägenhetsljud så får man upp som val, lägenhetsbrand.

Sitter och bloggar från mobilen, har en lampa på golvet och lyssnar på P3 från min boom box.

Det är farsdag dag idag, jävla jippo om du frågar mig. Börjar bli klar i andra lägenheten, några våder tapet kvar att sätta upp, spackla lite och måla om lufttrumman också, sen är jag nog klar tror jag.

Skall försöka ringa Com Hem, fixa mitt bredband. Ringa poseidon och prata med fastighetsskötaren angående vafan han ville ha fixat samt prata med han som skall ta över lägenheten. Han har ju varit så jävla kåt på att ta över den och hoppas på att han accepterar att ta över den tidigare men då själv tar i tu med flyttstäden.

Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments: