Monday, March 29, 2010

Tuggummi...

Var på ICA nyss och råkade av en slump se en påse med Buggtuggummin. Stod att de var sockerfria och det kändes lite konstigt men var tvungen att testa dem trots allt, minnen från förr...

Jävlar vilken skit, sura, äckliga och de var inte alls den där hårdmjuka tuggumiformen som de hade när jag var liten som alla andra tuggummin som kostade 50 öre så som Jenka, Funny, Cola, Chock, Dance, Shark och Turbo för att nämna ett par. Ni vet precis vad jag menar, istället var de en hård laserad yta precis som de st
ora stimorol tuggummina i kartförpackningar, jävligt weird. Nä tacka fan för förr i tiden. Fan hade jag inte varit så jävla liberal på andra fronter hade jag fan varit den mest konservativa och bakåtsträvande människan på jorden. Jag väljer att lägga min tro på vetenskap och nytänkande.


1 comment:

Noa said...

baaaaahnaaaaahn bugg
[dregglar]