Sunday, March 28, 2010

Jobbnarkoman, Here We Go...

Shit, är så jävla hajpad... fan ögonen är vidöppna och stirrandes ut i vad som än kommer i dess väg, kroppen är på helspänn, hjärtat slår kanske inte snabbar men hela jag känns jävligt knarkad. Suttit och räknat lite på vad jag kanske kommer jobba ihop den här månaden och tror jag kommer hamna på i runda slingor 200 timmar, kanske lite mer, kanske lite mindre inte riktigt säker men de senaste 2½ veckorna jag jobbat på Partille så har jag lyckats skaka ihop 122 timmar, vilket är ganska strongt. Kan vara en del av förklaringen varför jag känt mig så trött, orkeslös och osocial.

Vi kan no ta och flytta upp mig på skalan, ritade denna för nästan 2 år sedan och, titta så duktig jag blivit. Från att gå till någon som bara jobbar lite till att bli en arbetsnarkoman på heltid, yeiiiiiiiieeee.

Men det är lugnt, jag tar hand om mig själv och jag tycker det är skoj och jag har trevliga, roliga folk omkring mig som kan saker. Dock har jag ingen Sidi vid min sida men det är lugnt, vi pratas vi varje dag men ses gör vi inte alls lika ofta, me sad...

No comments: