Wednesday, March 10, 2010

Ehm...

Så mycket känslor men mest är jag bara sliten och riktigt trött.

Imorgon är det sista dagen på 1204, det är nästan overkligt... jag kommer att ha lyckats med mitt
mål eller nästan åtminstone. Planen var att sluta på Byggmax och det har jag ju inte gjort men jag har åtminstone bytt anläggning vilket var ett måste för min del om jag inte skulle köra mig själv in i väggen förr eller senare. Jag var på IKEA igår och handlade och imorgon blir det Schwarzwald och teater.

Det har gått ganska bra att gå upp nollsju:tjugo / trettio varje dag sedan i lördags, har varit duktig faktiskt.

Det finns mycket saker att göra, mycket saker att säga och det enda jag kan tänka på är att bygga de högarna istället föra att börja sortera och städa upp bland all skit som ligger, vart än det ligger. Det känns som om det börjar bli bättre men jag kanske borde tagga ner lite ändå och försöka bli klar med allt som är innan jag tar i tu med något mer.

No comments: