Friday, March 19, 2010

Lite Borta...

Ett par dagar sedan jag skrev, har jobbat ganska mycket och varit trött när jag kommit hem och därför har jag inte orkat skriva något. Var en kort dag idag, körde till fyra och jag var dessutom borta i nästan två timmar då jag var i Lerum och träffade min nya terapeut, hon verkar bra... får hoppas att det leder till något för att jag kände för en liten stund sedan att jag verkligen höll på att förlora mitt förstånd, mest bara för att jag skulle kunna göra det, för att jag skulle kunna få mig själv att förlora det, fattar ni ? Jag är lite underlig men kan ha något med att jag suttit och tittat på Moon, var lite underlig film och kanske gick in i den lite väl. Nu är det ganska lugnt igen.

Har i alla fall under dessa dagar sett till att flitigt hålla mig uppdaterat på vår framfart i byggandet av vår anläggning. Det har hänt en del på den veckan jag har varit där och känner väl att hade jag
inte bytt hade jag mått betydligt mycket sämre än vad jag gör nu. Måste ta mig till läkaren imorgon också och få skrivit ut recept på pulmicort, spelade innebandy i måndags och höll fan på att dö på kuppen. Dålig kondis och lungor som är kassa på grund av astma är ingen bra kombination. Jag överväger att skippa kommande innebandy för jag vet att jag skulle ha svårt för att hålla tillbaka och kanske inte ge allt jag har hela tiden. Vi får se, är ledig i helgen så det är ju gött det.

No comments: