Monday, July 11, 2011

Semesterhelgen...

Jag hade en fantastisk start på min semester i fredags, drog ner till Micke i Rolfstorp och grillade, drack öl, bastade och tittade på Battle Royale. På lördagen drog vi och badade och gick på strandprommenaden längs med stranden, jag gick lyckat nog med bar överkropp hela dagen och brände mig så jävla hårt och har fortfarande sjukt ont. Så det känns som om man borde försöka tänka till lite när man är ute, smör in sig... sen blev det till att titta på Kommissionen, en av de bättre svenska dramaserierna jag har sett. Det blev att vi grillade lite mer, drack lite mer och bastade lite mer samt att vi satt och tittade på en rad avsnitt av Equals 3, det är en kille på Youtube som recenserar klipp som har gått och blivit populära typ. Jävligt underhållande och riktigt riktigt sjuka klipp ibland.

No comments: