Wednesday, July 13, 2011

Rape(Face)...

När jag skaffade Facebook från första början är lite oklart men något som är klart var att det var min kära kusin Silje som fick mig att skaffa det just för att försöka hålla lite bättre kontakt typ och jag tröttnade ganska fort vill jag minnas. Jag tog bort så mycket som möjligt den 8:e oktober 2007 för att sedan komma tillbaka någon gång efter 16:e aug 2009. Något jag är ganska säker på var att det var helt nytt för mig när min kusin visade det för mig och då hade det ju ändå varit igång sedan 2004. Det som störde och fick mig att avsluta mitt konto första gången var alla jävla som ville att jag skulle lägga till en massa skit hela tiden, som FarmVille bland annat. Nu börjar jag störa mig igen på den jävla chatten som jag stängt ner, den kommer hela tiden upp och vill att jag skall testa på trots att jag nekat flertalet gånger så kommer den upp och folk kan skriva till mig ändå.

Så, det tog ju sitt lilla tag, närmare en timme för att ta bort allt som fanns på fejjan. Hur mycket nu som tagits bort går väl att diskutera eftersom jag bara inaktiverat det. Försökte i alla fall ta bort och stänga ner så mycket som jag bara kunde göra innan jag gjorde det så förhoppningsvis så räcker det en god bit.

No comments: