Wednesday, July 27, 2011

Konstigt, Jävligt Konstigt...

Sjuk dag på jobbet...

Igår så mådde jag skit, på kvällen / natten så visste jag inte huruvida jag skulle orka ta mig till jobbet idag, sov drygt 4 timmar. Gick upp, käkade frukost och drog till jobbet. Hade ett snack med Måns och allt kändes väldigt mycket bättre. Från att jag började 05.00 till att jag gick hem strax efter 18.00 så hade jag druckit en energidryck på morgonen och när jag gick hem, samt vatten, det var det ända... jag var skit taggad, hade sånt jävla flow och vi fick gjort super mycket. Känns skit konstigt att må så pass annorlunda idag jämfört med igår. Trodde jag skulle däcka när jag väl la mig, sov typ 1-½ timme lite drygt och nu är jag sleten som fan men vet inte riktigt hur jag skall sova. Det har bara varit jävligt konstigt idag, går inte att sätta riktigt ord på det känns det som.

No comments: