Saturday, July 30, 2011

Golvläggning...

Golvläggningen har väl gått så där idag måste jag säga. Har fått lagt seriöst 3 plank, varit seg som fan och trött i huvudet och sen har det varit bökigt i början och så gör man fel och så försöker man leta felet och så gör man fel igen för att man tänker bakvänt. Men men fick sluta strax efter åtta för att det är trots allt lördag. Får köra på ordentligt imorgon istället, bara jag får kommit förbi första delen med diskmaskin, spisen osv. så går det ju ganska snabbt att lägga ett par rader och sen kommer samma problem igen, lite småbökigt att vara själv också men så är man som jag och bara bestämmer sig rätt upp och ned när man vaknar för att göra något då är det lite svårt att bara ringa någon. Först fick jag slita en del med laminatgolvet som låg sen var det att slita med plastmattan som låg och så blev jag lite nyfiken vad det var för text bakom kylskåpet så jag rev städskåpet för att jag inte fick flyttat på det för att det var fastskruvat i väggen. Erkänn att det låter logiskt !

Lister, sparksocklar och ett nytt skåp får vänta ett litet tag. Tills jag har pengar och lite mer tid på händerna igen. Har ju semester på torsdag men då skall jag upp till Bodø för att min kusins dotter skall döpas. Nu dock skall jag försöka laga mat för jag har inte ätit sedan frukost vid 11 imorse.

Förövrigt har jag inte hört av flickan som jag gav mitt nummer till i förhoppning om att hon skulle ta en fika med mig.

No comments: