Friday, July 1, 2011

En Vecka Kvar...

Det är en vecka kvar tills jag går på semester och fan va lång tid det kändes som en lång tid imorse, en hel evighet... Jag har verkligen tappat allt just nu känner jag. Jag försöker hålla gnistan vid liv för att det blir så mycket enklare att jobba då om allt flyter på och för att inte sabba för alla andra men det är fan riktigt riktigt motigt vissa dagar. Fråga är ju bara vafan man skall hitta sig något nytt.

Arre jag får nog be om ursäkt för att inte ge dig tillräckligt cred för maten, du försöker i alla fall. Det är en mycket bra början !

Snart skall jag möta upp Charles, vi skall hänga och käka god mat. Imorgon skall jag försöka dra och simma, träffa Sys och sen kanske Packen på kvällen. Får försöka passa på när man är ledig. Insåg precis att när jag kommer tillbaka från semestern så kommer våran nya tillfälliga platschef börjat. Det kommer minst sagt bli intressant, fattar inte hur de tänkte där men men vi får väl se hur det går. Jag tippar på intressant...

1 comment:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

Med tanke på att mjölet var typ SLUT och jag kompenserade med mjölk var det inte så konstigt att ugnspannkakan var lite... vattnig.