Monday, July 4, 2011

Försöker...

Jag vill inte fly och jag vill inte gömma mig bakom min rädsla för att göra mig eller särskilt någon annan illa men eftersom jag inte vet hur illa det är samt att jag inte agerat ut något ännu så känns det bästa att bara vara försiktig och gå på känslorna just nu. Det är jobbigt för jag vet inte hur pass troligt det är att jag gör något. Jag försöker ta mig fram på bästa vis och försöker motverka på bästa möjliga sätt som jag känner att jag klarar av eller ens vet hur jag skall hantera. Försöker även göra min läxa och skriva ner allt sånt här som sker. Så att man kan gå igenom allt och försöka utvärdera det hela.

Datum
Det kan bli flera registreringar på en dag

Situation
När var det, var var du, vad gjorde du, med vem var du ?

Automatiska Tankar
Vilka tankar for igenom ditt huvud ?

Konsekvens (känslor / beteenden)
Beskriv dina känslor och skatta styrkan i dessa (0-100). Vad gjorde du ?

No comments: