Monday, July 11, 2011

Gremlins...

Gremlins var också en av filmerna jag köpte på Movieline förra veckan och detta var lite också en film som kunde floppa i mina ögon då jag inte sett den sedan jag kanske var 12 år. Det var inte mycket av början jag kom ihåg men skit samma, den var faktiskt fortfarnade underhållande och jag är ganska imponerad på dockorna som de lyckades göra. Hade dock för mig att den var lite råare och mörkare men sen får man tänkt på att jag var lite yngre när jag såg den då. Hur som så var väl musiken det väl det enda jag störde mig på samt slutet som var ganska kasst men men trots detta så tror jag ändå jag vill ge den en 6:a. Asså den är ganska underhållande och det är en film jag kan tänka mig att se om lite senare, go slappar film man kan dra på, dock så tror jag att jag hade velat se 2:an också direkt efter för den var lite halv kort, åtminstone kändes den som det. Funderar på att se lite mer film, trots att klockan är 23.01.

Känner mig ganska kass att jag inte fått gjort något på min semester än. Den började i fredags och hittils har jag bara slappat och bränt sönder min rygg. Idag skulle jag börja söka jobb som en jävel men så blev ju inte fallet. Det enda jag fick gjort var att förnya kontraktet till Arre.

No comments: