Friday, June 10, 2011

Lite Mer Vardagsvinst (2)...

Lite mer vardagsvinster från, nu blir det gårdagen, var att det var skönt väder ute och solen sken fortfarande lite över horisonten, jag sparkade tillbaka en fotboll till fotbollsplan den rymt ifrån och detta gjorde ju naturligtvis de spelande individerna lite glada vilket i sin tur gjorde mig lite glad, det sista som fick mig att dra lite på smilbanden och känna lite glädje var dessa två rören som var målade. Detta är en av byggnaderna tillhörande Skulltorpsskolan som ligger nära mig och ja, det blir så mycket trevligare när man väljer att göra så här tycker jag.

Ni må kanske tycka allt detta känns trivialt men det skiter jag i, jag är bara glad över att få vara lite glad. Jag menar när man mår som man mår så får man försöka greppa dessa händelser med båda händerna och försöka klämma ur all skit det går ur dem för man vet aldrig när nästa tillfälle uppstår.

No comments: