Friday, June 3, 2011

Det Är Tufft Nu...

Jag lyckas verkligen fördärva saker och ting ibland. Nu har jag gått och fått en inflammation på senan till min stortå vilket gör det aningen svårt att gå och ännu svårare att motionera, har blivit sjukskriven en vecka och skall väl i princip bara sitta i soffan och göra inget på en vecka. Skulle komma tillbaka om det inte börjar lugna ner sig efter det. Så jag vet verkligen inte vad jag skall göra, jag har lyckats paja det som verkligen hjälper något gentemot mitt mående, eller åtminstone för stunden. Allt bara för att jag inte fixar att sitta inomhus och still hela dagarna.

Jag ville verkligen komma tillbaka till jobbet, för att få komma ut, röra på mig, inte sitta hemma och tänka hela dagarna men nu kommer jag bli ännu mer låst till den här skiten. Allt känns så jävla hopplöst just nu. Hade jag inte varit ute och sprungit nu i veckan så kanske allt lugnat ner sig och jag kunde gått tillbaka till jobbet och kanske kunnat köra på ett tag, har ju en tid hos en psykolog men problemet är bara att jag ser bara de negativa följderna av allt det här. Jag ser bara all skit som skulle kunna uppstå och hur långt ner jag kan komma i min egen grävda grav.