Sunday, June 12, 2011

Inte För Att Vara Sån...

Det märks att jag inte varit på jobbet på 3 veckor. Det var inte superkaos men det var sånna små saker som jag brukar se till att fixa som inte var gjort. Inget med det, jag fick kört truck i princip hela dagen och lyckades nästan ställa i ordning allt som det borde stå, organiserat med andra ord. Först var bara tanken på att bara flytta om det så att det inte stod ivägen längre men sen insåg jag att det var lika bra att bara ställa det mer strukturerat. Så jag antar att min vardagsvinst idag består av att jag har varit duktig på jobbet.

Min fot värker efter dagen och jag inser att det kommer nog ta mer än de två veckor som läkaren trodde tills de att foten blir ordentligt bra igen. Jag har inte varit ute och motionerat, jag har tagit det lugnt för att vara mig. Visst kanske tagit någon kortare prommenad och så för att få lite luft och för att ta mig till ICA men jag har verkligen försökt att inte anstränga de mer än nödvändigt. Får se hur det känns i helgen, måste verkligen vara försiktig, vill inte få den mer inflamerad och fukkad än vad den redan är.

No comments: