Saturday, June 4, 2011

Likt Lönnträdets Löv Dansar I Vinden...

När jag gick upp imorse så var Arre inte här till min stora förvåning, trodde hon ställde in sitt pannkaksgrejs men hon kanske inte gjorde det trots allt. Hur som så satte jag mig vid datorn en liten stund för att sedan inse att ta en dusch hade varit ett ganska smart drag vilket på jag gjorde detta. Självklart blev man sittandes i bara mässingen med en handduk kring sig, är man ensam hemma så måste man ta vara på nakenmöjligheterna. Då kan man likaväl och sätta sig på muggen med dörren öppen, eftersom man sitter precis vid den så är det väldigt lätt att sträcka sig lite ifall det skulle vara så att någon kommer hem då behovet av att bajsa ifred kanske är något större än tidigare. Sagt och gjort, kallingarna nere vid ens anklar, en tidskrift i händerna och god musik ute i vardagsrummet att lyssna till, kan det bli mycket bättre ? Det är nästan så att man kan känna friheten fläckta mellan skinkorna.

Det är ju lite som i Scrubs och deras mugg uppe på taket, jag menar hur gött hade det inte varit att sitta naken som dagen man föddes på en toa och känna hur könshåren fladdrar lätt i sommarbrisen likt lönnträdets löv dansar i vinden.

No comments: