Friday, June 3, 2011

Fotproblem...

Min fot har helt buttat upp sig, skall träffa en läkare 14.15 på Partilles vårdcentral, antagligen har jag överansträngt foten men måste kolla upp det för jag kan knappt gå på skiten. Sen har jag dragit på mig en rejäl jävla hosta som säkerligen är ett resultat av mitt senaste motionerande i samband med att jag varit förkyld, kanske inte världens smartaste men jag har varit desperat mer eller mindre för att komma ut och röra på mig. Jag måste få utlopp för all jävla energi och känslor osv. som annars bara ligger och bubblar, så hellre att jag är ute och springer och blir lite mer sjuk på kuppen än att tex. dra huvudet in i sovrumsdörren eller hälla skollande hett te på min hand, båda av sakerna jag höll mig från att göra igår natt. Vilket på ett sätt känns ganska bra men samtidigt så känner man sig """ganska frisk""" för att man orkar och klarar av att undvika skadebeteenden, inte för att jag inte förstår varför folk gör det eller ser ner på folk som gör det, det är bara att jag verkligen inte klarar av fysisk smärta och det känns som om det skall vara riktigt långt gånget innan jag gör något sådant. Å andra sidan så att man ens känner viljan och behovet av att göra sådana saker tyder ju på att ändå inte allt är som det skall.

No comments: