Wednesday, June 15, 2011

Bajsdagen På Jobbet...

Fan först vaknar man och inte känner någon motivation och mår allmänt kasst och vill bara mest stanna hemma.
Man går upp äter frukost, mår illa och går till jobbet, en dag som många andra.

När man väl kommer dit så är man i oordning och jag känner mig allmänt dissorienterad,
försoker jobba på och känna peppet som de andra visar men det kommer aldrig.


Saker blir fel vid inventeringar, man räknar om, hittar inget, back trackar, hittar inget. Lägger in det och tänker inte efter, mer fel...


Under allt detta har den allmänna ångesten tagit sitt fäste, jag måste gå in, bort från folk, bort från siffror, bort från allt.
Jag glömmer stundtals bort att andas, allt bara står still i panik.


Jag har nog verkat stissig och inte särskilt rationell idag.

Published with Blogger-droid v1.6.9

1 comment:

Garmen said...

segt, inventering är fan djävulens påfund :@

inventerade precis folk här hemma, två i soffan en i sängen

//brother from another mother