Tuesday, June 28, 2011

Lars Has Farty Pants...

Så dök det där problemet upp som ibland kan titta fram, bokstavligt talat, du är ca 10 minuter hemifrån, du har lite gaser i magen och skall släppa på trycket men inser medan du fiser att det är inte bara det som vill ut. Man kniper ihop och redan innan man börjat fisa så gör det lite små ont men att avbryta mitt i för att inte ha skit rinnandes ner längs med benen så naturligtvis gör det mer ont och nu har jag alternativen, försöka skejta hem den sista biten på knagglig asfalt, små springa hem eller gå i lugn takt.

Skyndar jag mig hem så kommer jag naturligtvis hem tidigare men å andra sidan skvalpar magen och det känns större risk att allt bara släpper så det får bli att gå hem i vanlig takt och bara hoppas på att man klarar sig, vilket man oftast brukar göra men så finns de ju de där gångerna då det bara inte går längre. Idag var ingen sådan dag som tur var men jag fick fortfarande torka mig på ställen där jag normalt inte brukar torka mig då jag färgade toaletten med någon ljusbrun sörja.

No comments: