Tuesday, April 27, 2010

Några Val...

Några val jag har angående mitt jobb och de tider jag har, som det ser ut nu är det en dag varannan vecka som jag inte kan ta mig till jobbet för att personer jag kan samåka med inte jobbar den morgonen och detta är de val jag kan göra för att göra det möjligt för mig att ta mig till jobbet:

* Skaffa en cykel och börja cykla till jobbet. - Känns små jobbigt men det är en möjlighet.
* Skaffa en bil och ha möjlighet att ta mig till jobbet snabbt och enkelt. - Är helt säker på att jag inte vill skaffa en bil.
* Flytta till Partille (bostadsrätt) - Om jag nu flyttar vilket jag känner mig lite tveksam över så måste det bli en bostadsrätt denna gång.
* Försöka trixa om schemat så att det blir mer anpassat till mig - Är väl möjligt men bökigt som fan.

3 comments:

syster sol said...

flytta flytta! Så kommer du närmre oss! jättemysigt hade det varit!
kram
bostadsrätt är grymt så kan du köpa en stuga här vi bor sen :D
nästan som ursvik!

H said...

Flytta närmare jobbet =)
/Henrik

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

Jag röstar på alternativ 1 och 4!