Thursday, April 29, 2010

Valet Efter Valet (2)...

Det blir ändring av schemat, for now sen så kanske jag väljer att göra något av de andra sakerna för att underlätta saker och ting i framtiden, va de nu än må vara. Hade ju varit nice och haft en bostadsrätt, känns ganska realistiskt men behöver bara lägga undan en del pengar i så fall till handpenning och sån schiit. Det är ett senare problem, just nu klämtar min Byggmax klocka för er andra skulle detta vara den biologiska klockan, exakt vad jag menar med detta är lite oklart men det enda jag gör är att andas Byggmax om ni tycker att jag jobbar mycket så är det inget jämfört med min chef som jobbat konstant i 3 veckor. Har sagt till honom, har sagt till min regionschef, hans chef och han har även sagt till Micke men ah... vad skall man göra ? (som Tulls exotiska vänner hade sagt) ah... underhållning, "det är inga barn, det är invandrarungar !" - Micke, underbart att ha en chef som har lite humor i sig och dessutom kan prata flytande polska, en riktigt jävla tillgång med tanke på hur mycket polacker som handlar hos oss, som jag kanske sagt tidigare, lätt bästa kundkretsen, på allvar...

No comments: