Sunday, April 11, 2010

Fördelar & Nackdelar...

Fördelen med att åka hem 11.27 dagen efter en fest är att man kommer hem hyffsat tidigt, nackdelen är att du är jävligt seg och mår inte direkt prima under de 5½ timmar långa tågresa du genomlider. Träffade en del intressant folk och en del fulla rövhål också samt att jag fick det fantastiska tillfället att få besöka ett av Faluns så kallade getton, jag höll seriöst på att kissa ner mig av den skrattkavalkad som utlöstes av denna information som Madde delade med sig av. Side note, Charles jag hoppas att ni på Spotify någongång i framtiden tar fram en Frigge(bodström) funktion, det behövs ack så väl och förbannat jävla snart för inget har respekt för köande och alla vill bara leka Hitler.

Min mage är trött och känner sig misshandlad.

1 comment:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

DU! Att gadda ryggen gjorde inte så ont som du fick mig att tro! Jag var ju skiträdd att jag skulle få pinas i 1,5 h. höll på att somna. Men jag vågade inte för då hade jag väl vaknat med massa stjärnor i ansiktet LOL