Monday, April 26, 2010

Klirr I Kassan Försvann Fort...

Fan mitt extra klirr i kassan försvann fort, köpte just biljetter för 2900 lite drygt. Skall dra till Stockholm och se San Jose - Columbus två dagar på raken, chansen att få se sitt favoritlag från NHL måste man ta och då kan man lika väl försöka få ut så mycket av det för chansen att jag åker till USA samt till San Jose (utanför San Francisco) eller någon stad de spelar i under tiden jag är där och lyckas fixa biljetter är ganska lite om inte jävligt minimal så vad är två & ett ? Det är lätt värt pengarna och det grymma är ju att Nicklas Wikegård kommer vara kvällens värd (båda dagarna), det är något jag verkligen inte kunnat få i Staterna.

De andra två biljetterna är till Skinny Puppy den 26:e juli på Sticky Fingers, jag och bror min skall dra. Nice kommer det bli.

Ifall det var någon som inte trodde jag var helt galen så borde detta väl motbevisa dem, just nu håller jag på att bada mitt badkar, alltså jag skall själv inte sätta mig i det och njuta av det varma vattnet, icke ! Jag håller på att tappa upp en riktigt varm och trevlig cocktail full av rengöringsmedel av alla dess slag för att göra det riktigt fint och rent.

No comments: