Tuesday, April 20, 2010

Awsome Kickass Burger...

Eftersom jag är så grym på att laga mat så blev det lite matlagning igår, hade tänkt att göra lite tacos men köpte lite annat smått och gott och blev tillslut hamburgare med rödlök, gullök, kycklingkebab, paprika, dressing, sour cream klyftpotatis och Jenses Favoritsås, gött var det. Det bästa är att jag fan har 3 hamburgare kvar väntandes på mig, kanske skall steka till lite champinjoner och ha till också, gött mos.

Asså just nu hatar jag min mobil typ, den har ungefär världens sämsta täckning. Fick en Nokia som jobbmobil och vi har också Telenor som operatör men det är stor skillnad på de två mobilerna huruvida man kan prata alls med någon när man är på jobbet beroende på vart man befinner sig inne på området. Har även märkt att jag börjat få problem att prata i mobilen här hemma, så jävla weird.

No comments: