Tuesday, April 20, 2010

Ledighet x 2...

Jaha, då har man börjat sin andra ledighetsdag. Känns oerhört overkligt, visst har jag haft några helger jag varit ledig den månaden jag jobbat i Partille men då har det känts som jag alltid varit upptagen och haft för mig saker hela tiden, nu har jag haft två dagar bara för mig själv, hemma och bara varit. Fått diskat, tvättat tre stycken maskiner samt lagat god mat. Det absolut bästa med att vara hemma och fortfarande vara i sängen och sova vid 7-8 tiden är att de håller på att fixa till parkeringshuset som sitter ihop med min och mina grannars lägenheter. De borrar och har sig hela dagen det är helt underbart för att det är inte så att man hör det från ett eller annat håll utan det låter i hela lägenheten, lite som om när man är hos tandläkaren och de borrar i ens tand, då låter det i hela huvudet. Precis så har jag det just nu, kan knappt lyssna på musik eller något för det låter så jävla mycket och just den saken att det går genom väggar och tak för att skiten sitter ihop gör det hela jävligt mycket jobbigare.

No comments: