Tuesday, August 11, 2009

Ny Frisyr, Ett Jack I Skallen & Armageddon Dildos...

Madde har gett mig en ny frisyr och även ett litet jack i skallen men hey för första gången blev det nice som fan ! Om ni undrar vart min labret så är den på ingång igen, Madde tappade sin kula och ärvde min då mitt hål inte lär växa igen lika lätt.

Börjar jobba igen och sen är det ledighet från lördag och 2½ vecka ledighet typ.

Finns mycket mer roligt att berätta som vanligt men klockan börjar bli mycket och jag har en hel del jag vill försöka uträtta inna jag börjar imorgon.

Kan bara konstatera att jag idag gick och testade mig och tydligen som MSM:are så får jag vaccinera mig gratis mot Hepatit B om jag känner för det.

I förra veckan så var jag även och lämnade tillbaka armbandet / årskortet som gjorde att jag kunde komma in på Valhalla och bada. Fick faktiskt tillbaka mina 100 kr, var inte säker på detta eftersom det gått så pass lång tid samt att kvittot var ganska blekt men tur hade jag. Så det är två saker som jag kan bocka av från min lista, känns jävligt gött ! Frågan är bara vad nästa stora grej blir ?

Skall på Armageddon Dildos den 5:e december på Body Tåget.

* I'm Pitty Too...

No comments: