Sunday, August 16, 2009

Mystiken Tätnar...

Jag blir bara mer och mer övertygad att någon jävel tog min spargris för ett par månader sedan då jag hade en grillfest här.

Detta för att jag har letat lite då och då efter den (dock inte finkammat lägenheten) men inte funnit något och hade för mig förut att jag hade stoppat undan den eller något men även om jag gjort det så hade definitivt inte nyckeln till den varit borta som definitivt inte låg direkt lätt tillgänligt utan det var något som man behövde leta lite efter för att finna och den är också som sagt borta så det gör ju det hela ännu mer troligt att någon jävel tog min spargris. Det jobbiga är inte direkt att någon tog den utan att jag i princip känner alla väldigt väl och det känns lite läskigt att det möjligtvis är en polare som snott den.

No comments: