Monday, August 24, 2009

Helgen...

En hektisk helg som vanligt, nu är det måndag och ja... vafan skall man göra ? Disken häckar.

Imorgon (den 25:e) så blir det till tandläkaren 10:00 och sen hem till föräldrarna och fira min födelsedag (whuppie). Jag är inte direkt någon som är särskilt förtjust att fira min födelsedag, det enda jag egentligen jag vill är bara att inte fira den. Efter det så blir det för mig att ta bilen upp till
Stockholm och hälsa på Tove snabbis för att sedan åka vidare tidigt på onsdag morgon upp till Härnösand för att hjälpa Madde med hennes nya lägenhet. Som tur är så får jag sällskap från Stockholm av Maria som skall hem och göra teoriprovet. Kommer bli att åka tidigt för att komma upp i tid.

Något som är säkert att FPP kommer ju besökas av mig igen.


* I Färd Med Att Göra Sig Klar För FPP.

Det som behöver göras imorgon är en jävla massa blandskivor som jag kan ha i bilen för en del av mina skivor försvann på Arvika och en hel del av dem blev förstörda eller snarare repiga och jag har inte orkat fixa dem än så det blir till att pumpa ut ett antal skivor som kan underhålla mig de timmar jag skall åka bil. Kanske kan bränna ut lite P3 Dokumentärer också ?

Någon som har förslag på vad för låtar som kan passa för bilåkande alternativt om ni har en hel blandskiva att föreslå ? Jag är öppen för förslag.

Kanske borde försöka ta och sova eller något ? Känns dock som jag inte gjort annat än just sova, gick och la mig typ halv 4 i lördags och så skulle Maria upp ganska tidigt för hennes tåg gick 09:42 så man fick inte super mycket sömn men när jag kom hem igen så sov jag till typ 15.30 och var uppe drygt 2 timmar fö
r att gå och lägga mig igen. Måste säga att det varit en udda dag.

* På Vagnen Hem Efter FPP, Min Kostym Är Awsome !

Tänkte att jag tar och slänger upp lite mer bilder från helgen, lite dumt av mig att inte ta mer bilder än jag gjorde. Borde bättre mig på den biten.

* Jag Och Maria På Vagnen.

Är duktigt sliten efter två dagars nonstop shopping, fan va vi har varit runt på stan och letat efter kläder som vi skulle kunna ha på FPP. Det är ett rent och skärt helvete att gå i butik efter butik på stan, fan va trött och seg man blir. Kan säga att efter närmare 10-12 av gå på stanande under loppet av två dagar är man jävligt less på skiten. Som tur är så var det väl förhoppningvis värt mödan, även om det kändes som om det mest var väldigt mycket letande och oerhört lite köpande. Det är fan svårt att hitta kläder ibland måtte jag säga men by God we did it !

Dagens Citat: När jag står, så står jag. - Maria, angående att jag knödde lite på henne utan att hon gav
vika.

Om ni undrar över bilden på Madde så hade vi någon slags posetävling, i all fall tror jag det. För allt här i livet är en täv
ling åtminstone när jag är den som går segrande ur dem. Just denna tävlingen så tycks jag inte vara medverkande men hade jag varit det så hade jag ju vunnit, jag menar vem annars ?

Eftersom vi är inne på ämnet så vann jag ju så klart, Vem Kan Äta Mest På Sushistället På Andra Lång Gatan. Det var en hård kamp mellan mig och Madde men väntat nog tog jag hem det hela, åtminstone är det som återgavs i första sidan på GP dagen efter.

Nu kan det ju vara så att ni kan råka hö
ra andra saker kring allt detta men det är bara rykten som är ämnat för att befläcka min enastående karriär som Världsmästar På Allt.
* Licky, Licky...

* It's Just Like I'm Seeing Double.

* Maria sure is pretty in my dress.

No comments: