Monday, August 17, 2009

Fetish People Party...

Madde fixade en uniform till mig för kommande FPP, riktigt fräck var den ! Nu måste jag bara hitta några matchande skor och en mössa ? Har jag tur så kanske jag kan få låna min brors gasmask om han nu ens har kvar den. Får ta och köpa mig en sen men har inte direkt ekonomi till det nu men får bli en framtida prioritering.

Måste säga att jag har nog aldrig känt mig såå uppklädd i hela mitt liv när jag hade på mig den här uniformen. Det är tydligen något för
militärtekniska skolan, har tyvärr ingen mer info förutom att den är högst troligast från den tiden då Sovjet fanns. Låg med en fin liten lapp i en av fickorna men eftersom jag har lite svårt för att läsa ryska så kan jag tyvärr inte berätta vad som står på den men någon som kan ryska så får de mer än gärna förtella mig vad som står. Bilden ligger uppe på min sida på bilddagboken, gå in, läs och berätta !

Nu blir det sängen, är lite sliten efter två dagars festande i Uddevalla.

No comments: