Monday, August 3, 2009

Jobbduktigt...

Fan va jag varit jobbduktig idag, frågade om jag skulle jobba över och städa lite på lagret eftersom det såg ut som fan. Stannade kvar tills typ 22.30, jag slutar vanligtvis 19.30 (idag hade jag dock kunnat sluta 20.00 som tidigast då kunder dröjde sig kvar och kassan dummade sig). Är svettig som ett as och lite hungrig men skall äta lite och sen sova, Madde kommer nog hit imorgon. Kommer bli nice !

Vi kommer typ varandra närmre och närmre för varje gång som vi ses vilket är grymt och lite skrämmande, känslor är lebbigt ibland dock är jag extremt glad att jag får känna in och dela med mig så mycket när jag är med Madde, jag vet att jag lever !















*
Love You !

1 comment:

sys said...

Vad mysigt att ni har det bra tillsammans.

Vi måste verkligen ses någon dag, var alldeles för länge sen nu!

Ring mig! Kram!