Monday, August 17, 2009

Lars Och Hans 10 Kompisar...

...plötsligt var de tio.

Den jag gjorde nu sitter i höger örsnibb och är det minsta jag kunde göra hos Barbarella (ja, jag vet, jag var otrogen) och antagligen någ
on annanstans utan att göra det med pistol. Nu är det bara för mig att låta den läka, skall försöka låta bli att pilla så mycket och inte ta ut den förens min semester är över och då hoppas jag på att det är tillräckligt läkt för att byta ut denna och sätta i ett konventionellt smycke istället. För alla er som oroar er så kan jag nog trösta er med att detta nog var sista piercingen i höger örat. Det känns som om det är ganska fullt där just nu. Skulle det bli någon ny skulle jag nog bli mer eller mindre tvungen att ta ut någon innan för att annars finns risken att det skulle se dumt ut.

Nästa blir nog en tragus i vänster öra, det börjar se lite kalt ut.


Där
efter får vi se, orka planera så långt fram. Kanske går någon månad innan jag gör nästa. Beror nog mest på hur conch läker framöver, eller snarer hur bra jag kommer ta hand om den framöver. Jag är ganska lat när det gäller rengöring, jag är på och pillar på den ständigt och den sitter ganska utsatt så man kommer åt den ganska ofta även när man sover då jag i princip bara sover på sidorna.

Antagligen så kommer dock inte tragus bli min nästa modifikation, eller det beror väl lite också på vad det finns för tider och så att tillgå men nästa sak jag är sugen på att göra är att tatuera mig igen. Denna gången kommer det bli den tatuering jag velat ha sedan jag började fundera kring att tatuera mig under gymnasietiden. Stället har alltid varit det samma och har inte varit någon direkt tvekan kring om jag skall göra den, det har nog bara mest handlat om när. Har gått och säkert funderat på att göra den i minst 6 år så det känns jävligt bra att ta steget ut. Nedan ser vi placeringen för den.



Har även ändrat mig på placering av min Norgetatuering, på armen skulle det bara se konstigt ut och den skulle antingen bli väldigt liten anlternativt vira sig runt min arm vilket skulle se lite udda ut men Madde lyckades hjälpa mig hitta en mer lämplig plats för den. Nu råkar jag inte ha en bild som jag har för min Fallouttatuering men den kommer att börja strax till vänster om mitt vänstra bröst och slingra sig innåt mot magen och naveln i en ganska passande form med min kropp. Kommer självklart slänga upp en bild snart på hur det kan se ut. Skall även sägas att det bara kommer bli själva konturen av Norge och dess landsgränser som kommer bli ifyllt och inget annat. Gällande Fallouttatueringen så är det bara det som är svart som kommer synas. Blev tvungen att kolla hur den skulle se ut ifall jag färgade blodet rött men det förstörde snarare bilden än lyfte fram den, dessutom är jag inte direkt förtjust i att ha färgade tatueringar.

Skall även påpekas att även om jag
var på nya piercing studio så kändes det inte lika illa då Jowan har börjat jobba där, en av de som tidigare jobbade på Tribe och han har väl nog gjort mina fyra eller fem senaste piercingar och nu när jag tänker på det så har han nog nästan gjort alla mina piercingar. Vet att jag har minst två stycken som andra har gjort dock inte riktigt säker på vilka de var men han känner ju igen mig och jag brukade gå till Tribe ganska ofta och köpa smycken då jag är så jävla klantig av mig och tappar bort skiten hela tiden. Hur som helst är han skit trevlig och duktig. Han gjorde även ett bra jobb på Madde.

Just de ja, för var år som går så blir jag ju bara mer gay.

No comments: