Tuesday, February 15, 2011

Takfärg & Havregrynsgröt...

Jag köpte havregryn för ett litet tag sedan för att försöka börja äta gröt på morgonen. Få i mig lite varm mat, inte äta lika mycket bröd och spara pengar. Testade idag och ja vad skall man säga, det var Varmt, klumpigt och smakade inte direkt något. Det var liksom mest bara klumpigt och det är inte så behaglig känsla att äta. Hur kan ungarna tycka det är gott ? Appropå ungar, min kära systerson hotade mig idag via sms, det löd följande:

"Nu vinkar du ananrs säger jag upp bekantskapen jag har INTE glömt att du ska ta bort nalle puh o att jag inte längre har ett rum hos dig.

No more Affe för dig. Du får kalla mig Herr Edman hädanefter... så vinka."

Lite senare sitter det en ung herre man vid änden på kassabandet i butiken, väldigt suspekt då det var någon som som stod bakom. Lite som i Macken med POPABs Playback Box.

Fick börjat att måla taket i Arres rum, självklart började jag kladda lite på den röda väggen som skall målas om och hittar lös tapet och börjar riva, varför kan bara inte folk göra saker rätt ?

No comments: