Saturday, February 5, 2011

Homieee...

Eftersom jag är sämst så har det tagit litet tag innan jag har skrivit att Arre skall bli min nya homie, hon kommer nämligen flytta in här hos mig från de 1:e mars. Vi får se hur det funkar, har en 3 månaders prövotid och så får vi se hur det ter sig. Förhoppningsvis för bådas skull så går det bra, jag vill ha lite mer pengar att röra mig med och hon vill ha någonstans att bo. Samt slipper jag typ ha ett rum som bara står och ekar tomt. Det är en såkallad win-win situation.









* Det är denna rödtott vid namn Arlene som skall flytta in hos mig.

3 comments:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ said...

Snygg homie du kommer få ;)

sys said...

What do you not get?

sys said...

Jaha, du menar så. Jag ska tatuera in det latinska ordspråket "Memento Te Mortalem Esse" på högra armen.

Men vet inte hur mycket jag känner för det när han började använda det på DS, där jag hade haft det som "status" i ett par månader. Visst, jag är säkert superlöjlig, men sådant gör mig förbannad rent ut sagt!