Friday, February 11, 2011

Jobba Snart Igen Då...

Jobba snart igen då, inte så jävla taggad på det men det är 2½ timmar övertid och när allt annat skiter sig så får man liksom ställa upp. En jobbarkompis blev sjuk och ingen annan som kund hoppa in så jag och chiefen tar och delar på resten av dagen, han kör 2 timmar och jag kör 2½. Hade ju tänkt att sova medan jag var hemma men kom ju på att min syster och hennes pojkvän skulle komma över och fixa lite eluttag vilket de gjort, de är så snälla så ! Sen behövde jag ju mat också så det var väl bra eller något. Får se om jag orkar städa lite sen idag eller om jag bara går och lägger mig strax efter jobbet och tar ett tidigt tåg till Lerum för att låna en bil, Sidi skall hjälpa mig lite här hemma och jag skall hjälpa honom lite. Får se om jag orkar mig iväg till Simon efter allt det eller hur det blir, Jonte har även lovat att komma förbi i övermorgon och hjälpa mig koppla in alla högtalare ! Undrar vad som blir min första film på tvn nästan 3 månader...

Jag börjar få ett vardagsrum !

No comments: