Saturday, February 19, 2011

Sluta Snåla...

Asså fan jag fattar inte vad det gjort för att få väggen som den är, den är vågig typ, ser skit skumt ut. Det jobbiga är ju att skiten syns jätte bra, kanske inte hade synts om jag bara målat två / tre lager men å andra sidan har en jävla massa av tapeten lossnat när jag dragit lite i det som suttit löst samt när jag spacklat så har skiten lossnat och börjat bubbla sig. Kan bara folk inte sluta snåla och verkligen bara brassa på med lim ? Jaja, är i alla fall klar för dagen, det får torka så kanske, kanske jag slänger på lite spackel där det fattas imorgon och slipar på måndag.

Tror jag låter morgondagen, efter jobbet vara. Skall träffa Melinda och fika så det skall bli skönt med att ta en liten paus i det hela. Om jag väl slipar på måndag så kan jag nog måla åtminstone en vända och kanske en på tisdag morgon och sen kanske två vänder efter jobbet. Jag borde i alla fall vara klar till på torsdag kväll, då Arre kommer.

No comments: