Sunday, February 13, 2011

Du Bad Om Det, Du Fick Det...

Vad kan jag säga ? Hata mig inte, jag är trött och mest bara det. Asså jag ser verkligen fram emot att du skall komma hit och bo, det kommer nog bli super ! Dels för att jag kommer ha lite mer tillgång till hjälp och den ekonomiska biten, samt ett jävligt trevligt sällskap ! All jävla renovering över allt tar på en. Fan jag tar sälla tid för mig själv just nu, det är lägenheten som suger all min tid och energi känns det som. Mycket där av hela feelen på videon. Jag är taggad bara att det är en massa saker ivägen och grejer som behöver fixas som lite änna har kontrollen just nu.

Jag sov typ till 10 idag och det kändes extremt länge. Känns som om jag är renoveringen, den har typ slukat mig. Anders ! Även om jag skulle hamna i en sådan situation skulle jag inte våga vara med, fan han skulle mörda mig utan tvekan, med tanke på hur jävla tankspridd jag är och att jag hela tiden lägger ifrån mig saker lite varstans och bara slarvar bort saker för stunden. Asså jag vet inte om jag hinner bli klar med allt innan du kommer. Jag hade tänkt att vara färdig inflyttad, tillräckligt men vi får se...

Ett av mina mål är ju att få dig lika händig som jag är, sen om jag är superhändig eller så är en annan femma men förhoppningsvis kan jag lära dig lite om renovera och sånt. Jag skall lära dig allt jag kan, jag menar jag är ju fan redan hårig som Baloo vad mer krävs för att vi skall ha våran egna verison av Jungelboken ? Antagligen en ordentlig theme song, det hade ju inte skadat.

Man kan ju tro typ att jag är full eller hög, vafan snackar jag om liksom ? Jag är så jävla weird ibland. Något som händer oerhört snart är att Katt kommer till stan ! Vi skall göra stan och sedan titta på någon form av tysk bögporr tror jag. Sedan vad man definerar just som tysk bögporr är en annan femma, jag föreslog Das Boot, vi får se, filmerna är uppe i alla fall. Sen att jag redan har tagit upp Baloo, det faktum att jag redan är hårig som en björn, djungelboken, tysk bögporr och att jag också har slängt upp en video i detta inlägg, min hjärna börjar grena ut. Något säger mig att chansen är liten men existerande att i slutändan produceras egenhändig tysk bögporr istället för att tittas på.


1 comment:

sys said...

Du är för skön! Och behöver ha semester *skrattar*

Får ses snart! Ser fram emot fler videos :D