Friday, February 27, 2009

Weird...

Måste säga att det känns lite halv weird att sitta hemma hos Martin och blogga eller överhuvudtaget vara hemma hos honom när inte han är här. Vi har liksom träffats på Arvika 3 gånger, han har varit i Göteborg någon gång och då har jag träffat honom samt nu då när jag träffar honom i hans egna stad för andra gången. Inte så direkt att vi pratar via msn dagligen eller något heller. Jag försöker dock slappna av och bara chilla för jag är ganska säker på att han är lite som jag i bemärkelsen mi casa es su casa.

Nice att man har ett jävla brännmärke längs med armen efter gårdagen också, asså ett sånt brännmärke man får när man ramlar på golvet i en gymnastiksal. Vet inte riktigt hur jag lyckats få det heller men måste uppstått en jävla friktion under allt stå hej för det är en märke på en 2x5 cm. Kan någon säga mig vad man gör i Tumba på en fredag vid lunchtid ?

No comments: