Thursday, February 26, 2009

Vänta...

Då drog man strax till Stockholm igen då, hatar denna jävla konstata väntan som alltid sker när jag skall dra någon längre stans. Fixar mig i ordning i god tid och sen sitter jag och väntar ut tiden aningen uppstressad eller åtminstone kan jag inte bara slappna av, do not like it. Något annat jag inte gillar är hur min tröskel ser ut för närvarande, började med att jag bara skulle försöka spackla igen de "ojämnheter" som bildats då inte kvartstaven och tröskel ville vara på riktigt samma nivå men så blev det bara dumt. Skall köpa mig lite grövre slippapper och se om jag inte kan få till det. På bara 5-10 minuter med ett stämjärn uppnådde jag ett resultat som var avsevärt mycket bättre.

Nästan så att jag vill gå hemifrån nu (nollåtta:femtiosex), tåget går från centralen tio och jag hade tänkt att ta vagnen om ca tjugo minuter. Hatar att bara sitta hemma och vänta ut tiden, är så sjukt rastlös och magen är fylld liv.

1 comment:

Anonymous said...

SLUTA GNÄLL, VI SES IMORGON KVÄLL.
:D KRAM