Friday, February 20, 2009

Gick och lade mig tidigt igår då jag skulle upp och jobba idag, det var andra gången den dagen jag inså att jag inte jobbar idag (vilket var lite störande). Dock kändes det positivt då jag verkligen var jätte trött och såg potential i att kunna få lite sovmorgon gå upp vid 6-tiden och titta på morgonsoffan eller något annat medan jag käkade frukost och få gjort en massa. Det blev att jag gick upp ur sängen strax efter 9 och nu är klockan typ 11, blev inte som jag tänkt mig. Måste boka biljett upp till Stockholm, jobbiga är att jag fortfarande inte vet när jag måste åka hem. Skäms även över att jag inte pratat särskilt mycket med mina kära kompisar uppe i 08-land, kanske kan vara snällt att höra av mig och planera lite så att de kan lägga upp sina dagar om de behöver det.

Sen måste jag fixa med biljetterna till Die Krupps Brew House i Göteborg (vilket jag precis gjorde nu). Har även lagt ut en förfrågan om folk vill köpa de två biljetter jag har till deras spelning på KB i Malmö dagen efter också, hoppas någon nappar.

Fixat biljett upp till Stockholm nu också.

No comments: