Wednesday, February 25, 2009

Vilket Nederlag...

Det såg lite dystert ut i början av månaden och sen började det ljusna och nu är det så jävla nattsvart att jag vet fan inte vart jag skall ta vägen. Månaden kommer snart vara slut och detta kommer definitivt bli den minst bloggade någonsin. Det sjuka och smått disturbing är att det verkligen påverkar mig och att jag känner oro för att jag inte bloggat så mycket som jag brukar. Fast å andra sidan så säger det en del om hur lite tid jag har haft att uttrycka mig, hur lite ork jag haft osv. och även om jag mått dåligt så har jag ändå haft tid och ork förr men ah... det känns ändå inte bra. Det värsta är väl att jag knappt hinner läsa mina vänners bloggar, ni som finns med på min lista på denna blogg skall veta att jag i princip läser era bloggar dagligen om inte flertalet gånger om dagen (om det nu har skrivits något) jag har bara ofta inte orken att kommentera något, sorry. Jag har en hyffsat lång tågresa framför mig och förhoppningsvis så får jag utlopp för det som bubblar inom mig. Det har skett mycket de senaste månanderna och det har bara varit väldigt mycket.

Vet inte om jag känt mig mer distansierad och borta än jag gör just nu, när jag inte jobbar är jag bara hemma och försöker återhämta mig och jag träffar eller pratar knappt med människor förutom de jag jobbar med. Känner mig sjukt osocial. Nu skall jag dock sova, skall försöka komma upp till 7 imorgon så jag har lite tid på mig. Skall vara på stationen vid 10 för att ta tåget till Stockholm.

No comments: