Friday, February 13, 2009

Jag Vill Sova...

Vart skall jag börja ?

Det enda jag vet just nu är att jag är på gränsen till att gråta mig själv till sömns. Jag är bara så jävla fysiskt utmattad och slut i kroppen att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Detta är mitt 5:e ! inlägg i februari, det har nästan gått 3 veckor. Det känns som om det säger en hel del om hur mycket jag haft att göra och hur lite ork jag haft samt hur jag kanske mår. Jag kan bara säga att jag känner mig oerhört disorienterad och vilsen när jag inte får blogga av mig regelbundet, visst jag kan skriva för hand men jag har bara inte haft orken.
Undrar någon så kanske de får ett svar om de frågar.
Förstod du ?
Var jag tillräckligt tydlig ?
Jag orkade bara inte ta upp det igen,
Vi får lösa allt det praktiska sen.

No comments: